måndag 4 oktober 2010

Betong o skor

Efter en trevlig lunch med C var det dax att se hur det stod till med de gjutna sakerna. Det är först gången jag prövar att gjuta i betong, så lite pirrigt var det när de skulle tas ur formarna;) Tänk om det var pannkaka av alltihop! Efter lite lirkande o bändande, (o en gnutta våld) så pluppade sakerna ut. O de var klart godkända!
Krukor, ljuslyktor o dekorationer var det som blivit tillverkade.

Sen var jag ju tvungen att ta en tur till blomaffären o inhandla lite höstfint till de nygjutna krukorna. Så nu är det nypiffat på yttertrappen. O sen råkade jag springa in på skoaffären, där fyndade jag ett par kängor:) Det är nog bäst att gömma dem innan J kommer hem från jobbet;)))) Han tycker att jag har 1000 skor för mycket! Kan man ha för många par skor!!!!!!


En promenad i det härliga höstvädret o nya gardiner i sovrummet hanns med oxå:)

Ha det gott!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar