söndag 17 oktober 2010

Kanske skulle resa bort......

..........nä, men två alldeles underbara resväskor har jag fyndat:) Var på loppis igår o då fanns de där o bara väntade på mig! Kärlek vid första ögonkastet.
Den ena fick jag för en tia o den andra för en tjuga, helt otroligt!!!!!


Har letat efter gamla resväskor, men de är inte så lätta att hitta o de jag sprungit på har varit alltför dyra. En av dem ska nog få sig en omgång vit färg:)
Kanske vore nåt att packa i nu när Ålandsresan närmar sig;)))
Fyndade lite annat smått o gott, men det ligger nerpackat i en av väskorna!

Idag har jag fixat lite smyckesbeställningar o varit till en mysig gårdsbutik. Köpte ett handgjort papper med en ängel på o texten "Fader vår". Det ska få sitta i en maffig ram.
En promenad i det vackra höstvädret o en fika hos min bästaste C. Hennes lilla dotter var såååå kramsjuk, "Det känns som vi inte setts på 100 år", sa hon. Hm, sist vi sågs var igår eftermiddag;))) Då känner man sig uppskattad!


Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar