onsdag 6 oktober 2010

Packar för PUSS

Håller på o packar! Imorgon bär det av till Sthlm för några dagar.
Men vet inta riktigt vad jag ska ha med;) Bekväma kläder var det nån som sa, undrar om det betyder Nalle Puhpyjamas;)))) Ja, den åker nog ner. Då kan vi ha pyjamasparty o dricka vin på hotellrummet!
Alla pärlorna är packade iaf, o det är det viktigaste!!!!!!


Imorgon ska jag besöka en go vän i Vasastan. Ser framemot det, strosa på stan, tjejsnack o allt därtill:)
På fredag är det dax att bege sig till Täby för pärlträff:)))) O där stannar jag tills på söndag! Det lilla kruxet är ju hur jag kommer från stan till Täby utan att irra bort mig helt. Men det löser sig säkert, det finns ju folk att fråga (o tala har jag ju inga problem med, snarare tvärtom).

Sonen o herr C ser famemot en lugn o skön helg, säger de. Fattar inte vad de pratar om...........;))))

Ha en skön kväll o var rädda om varandra!

Kram C

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar hos mig! Så roligt att hitta hit!
    Din blogg ser sååå fin ut och det ska bli roligt att följa den!

    Kram Emma

    SvaraRadera