fredag 22 oktober 2010

Snö = Lycka

I morse när jag slog upp mina blå var det alldeles vitt ute:))))))))) Jag blir så lycklig o alldeles pirrig i hela kroppen! Världen blir så vacker när den bäddas in i allt det vita. En del säger att jag är galen, men det bjuder jag på, hihi.


En av alla de saker som är bra med hösten o vintern är ju att man kan frossa i massor med tända ljus! Jag är en riktig storkonsument av allehanda ljus. Herr C påstår att jag ruinerar oss på alla ljusinköp, men det kan jag väl aldrig tro;) Ljus kan man aldrig få för många av, eftersom man eldar upp dem så de tar slut!!!!



Härom dagen hittade jag ett så fint handgjort papper, nu är det bara "rätt" ram som saknas. Får väl se var den ska få husera, om inte sonen tar den;)



Helgen ska ägnas åt att gå en kurs några timmar lör-sön. O massor med hemmapyssel.
En del bakning får det oxå bli eftersom vi ska ha 15-års kalas till veckan. Ojoj, vad de växer fort!!! Mamma hinner inte med;)

Ha en skön helg!

Kram C

2 kommentarer:

  1. haha ja du C, vi är allt lika du å jag! Tror min kära S har sagt samma sak om ljusen till mig.... men va fanken! det är värt varje krona!!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Ljus och ljuslyktor kan man inte få för mycket av ;)

    Kul med kurs, hoppas det blir lyckat.
    Kram Marie

    SvaraRadera