fredag 26 november 2010

Vitt är bättre


Lite trött idag. Inatt kl 12 körde jag sonen till Jönköping o Dreamhack. Lämnade av honom o sen hem igen, 43 mil o snöstorm! Kl 6.30 var jag hemma, men vad gör man inte för den bästa man har:))))))))
Sov iaf några timmar o sen fixade klart det sista inför julmarknaden som börjar imorgon.

Nu börjar julkänslorna infinna sig på allvar!
Var lite trött på min svarta adventstake..................


...........så den åkte ner i källaren, o vips så var den vit;)




Nu känns det mycket bättre i köket.


Imorgon bär det av till Ullared igen:) "Behöver" nog lite fler tomtar o ljuslyktor;)
Ja, lite fynd räknar jag med. O alldeles säkert mer adventsbelysningar.

Ha det gott:)

Kram C

2 kommentarer:

  1. Så vackra pärlarbeten du gör! Och visst är det lustigt så stor skillnad lite färg gör. Är så glad att jag upptäckt sprayfärgens magiska inverkan (blir lycklig ända in i själen ju)

    Önskar dig en fin adventshelg!

    Cathrin

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, den kändes finare och vintrigare i vitt! Har än inte bestämt mig hur jag ska göra med min guldiga kandelaber, vilken färg den får.. svåra beslut ;-D

    SvaraRadera