lördag 11 december 2010

Julen närmar sig

Det har snöat hela natten, så härligt!
I förrgår var styrelsen på Herrgården o åt julbord. Underbar mat o otrolig miljö o sällskapet var det inget fel på heller;)
15 år till trots så ville sonen baka lussebullar med mamma igår. Det är lycka det!!!!
Hade funderingar på att gå på loppis idag, men tror jag hoppar det. Vill bara vara hemma o mysa.




Gjorde några juliga glasunderlägg häromdagen. Hela jag o halva huset var glittriga;)) Sicken tur att jag älskar allt blingigt! Ganska söta blev de iaf, tycker jag. Perfekta när goa vännerna kommer på glöggmys.




En liten ullig gran har knåpats ihop oxå. Den får bo i entrén o välkomna gästerna.



Ja, det är ju så underbart att få pynta o fixa inför julen, tur det är en så lång helg. Det ska fixas i varje vrå, man vet ju aldrig vart tomten dyker upp;)




Måste bara visa ett fat jag fyndade på loppis för ett tag sen, ja fatet var väl inte nåt särskilt, men fötterna!!!





 Så söta små troll som håller fatet.

Nu tar jag en paus med kaffe o choklad o fortsätter pysslandet sen.
Ha en underbar lördag alla goa där ute!

Kram C

1 kommentar:

  1. Kul när barnen vill vara med även när de har blivit så stora, det är kärlek det!

    Så fint du har pysslat.

    Kram britt

    SvaraRadera