onsdag 15 december 2010

Nu har jag fixat rea på alla julsaker i Handelsboden. Väldigt låga priser blev det, för nästa år vill jag ju ha nya, härliga saker till julen:)  ( Snart dax för FORMEXmässan, längtar)




Denna underbara julkula köpte jag där!




Här är det lilla brickbordet jag packade upp igår. Inte den bästa bilden, tar nya i bättre ljus:) I bakgrunden syns min sockerlåda där jag har inredningsmagasinen, känns mycket trevligare efter gårdagens rensning o sortering;)))
Har gjort några krukor med hyacinter, dess ljuvligt doftande blommor.
Två halsband som ska hämtas imorgon knåpade jag ihop:)





Annars har det varit en mysdag med Herr C, efter att han vaknade upp efter nattskiftet. En fika hos goaste C hann vi med oxå o sen hem o mer mys;)
Älskade Sonen har fått magsjuka:(((((( Lilla gubben, lika synd om honom som när han var 4 år. Bäst att pyssla om honom ordentligt:)





FÖR mycket glitter kan det väl ALDRIG bli??????:))))))))))


Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar