onsdag 15 december 2010

Shopping o sortering

Shopping mår man bra av, funkar som medicin mot de flesta åkommor:))
Det blev en del julklappar inhandlade, o det är väl märkligt, tror jag skulle kunna handla hur mycket som helst till Sonen;) O han blir lika glad om han får nya sängkläder, ny adventsstjärna lr en snygg tröja! Kan jag ha smittat honom lite tro, med att inredning är kul;))

En ny topprydnad  i form av en krona, blev det till granen. Fotar den imorgon. En tur till det stora varuhuset blev det oxå (bilen blir så ledsen om han inte får parkera där ett par timmar). Ännu ett fårskinn fick följa med hem, ljus i massor, ny glasburkar till allt julgodis som bakas här i huset, ja där skulle man kunna handla hur mycket som helst.

Kvällen har ägnats åt att sortera inredningsmagasin, phu, hur många har människan egentligen?????? Ja inte vet jag men nu ligger de i amerikakofferten i min källare:))) Det blev liksom lite luftigare i vardagsrummet, känns det som.
Hann med att packa upp mitt lilla brickbord, som jag hämtade på posten för TVÅ VECKOR sen!!!!!!! Begriper inte att jag inte slet upp det på en gång! Fint var det iaf.




Måste göra några ny smycken att ha på jul. Kanske det blir i rött lr nått blingit. Lr varför inte båda delar;))))

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar