fredag 18 februari 2011

Fredag = choklad

Då var det fredag igen, hoppas ni haft en bra vecka:)
Vaknade 6.15 o var superpigg:)) Startade dagen med att baka o tvätta, sen bar det av till Örebro för lite shopping. Presenter till Herr C som fyller imorgon, lite kläder o massor med skojiga saker från det stora varuhuset:)) Bla. två fårskinnsfällar som ska få agera sängmattor.


Ett av gårdagens loppisfynd. Är svag för skålar på fot:))




En alldeles bedårande kaffekopp blev det oxå.
O ett par vita skinnhandskar, en sockertång o en kofta, allt för bara 105:-!!!!!!

Nu ska Herr C o jag mysa i soffan o bara vara!

Kram C

3 kommentarer:

  1. Trevligt!!!! får man fråga vart du köpte fällarna? jag har ett men är sugen på en till!
    kram på dig min rara C!
    Lisa

    SvaraRadera
  2. God fredagkväll!

    Vilka härligt fina fynd du gjort. Visst är det skönt att det äntligen är fredag. Tack för hälsningen hos mig. Önskar dig en fin helg.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Hej & Tack för goa ord hos mig!
    Jag hade tänkt mig en tur till Örebro i morgon, men det blev ändrade planer...Fina fynd har du gjort, jag gillar kaffekoppen mycket!
    Själv letar jag dator...jippiiiie...men det är ju en djungle out there, haha...VAD ska man välja?!

    Önskar dig en fin helg!
    Kram kram!

    SvaraRadera