onsdag 16 februari 2011

Köpa nytt o måla om

.........ja, det har jag gjort många gånger:))) Herr C tycker det är vansinne. Men finns det inte i den färgen jag vill ha (dvs vitt) så får man ju fixa till det själv!
Kronan är fyndad på Ullared o var svart från början, men inte nu längre:)




Bakade lite imorse, för till helgen vankas det kalas. Ljuvliga kakor med mandelmassa:)))
En promenad i det vackra vädret blev det oxå, o då slank jag in på biblioteket o lånade ett gäng nya kriminalromaner.



Stickade färdigt en sjal, men tror att den ska dekoreras med något. Vi får väl se vad det kan bli!

Ska kika in till Er o se vad Ni haft för Er!

Kram C

3 kommentarer:

  1. Kronan blev jättefin!

    Mums ser riktigt goda ut kakorna, recept..? =)

    Ha en fin kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Hej vad roligt att du hälsade på hos mig så jag hittade tillbaka till dig. Vilken fin blogg du har! Och vad fin kronan blir! Det är väl bra när man kan måla om saker och ting :) :) Kram/Veronica

    SvaraRadera
  3. Man får helt enkelt göra om och göra rätt med färgen :)
    ha en fin kväll, kram

    SvaraRadera