tisdag 19 juni 2012

Blir så trött........

.....på apoteket!!!!!! Var där i torsdags & de skulle göra klart mina saker tills på fredag. Kom dit igår, måndag, då var bara hälften klart! Då lovade de att det skulle vara klart tills idag. Trodde jag ja. De hade inte gjort nåt!!!! Fick då sitta i 1,5 timme innan de hade ordnat allt, grrrrrr! Men som "plåster på såren" fick jag en presentförpackning med duschtvål & hudlotion:) Det tycker jag var gulligt:)



En otroligt blåsig dag har det varit idag, hua! Det gillas inte, men då får man vara inne & pyssla & det är ju aldrig fel:)


Håller på & syr en tavla till mamma, men tror det är 79800320 stygn på den, så vi får väl se när den blir färdig:))))
Nu blir det kaffe & choklad & sen ska jag leta på ett smarrigt tårtrecept.

Ha det fint!

Kram C


1 kommentar:

  1. Ja-a! Jag säger det samma till att vänta och vänta:GRRR!
    Vad fin trappan blivit i vitt!!!

    Trevlig början på veckan i morgon!
    -Pia-

    SvaraRadera