torsdag 9 augusti 2012

Så underbar.......

........ja, det är den verkligen:) Termosen från Green Gate  kom i brevlådan idag. Tycker den är så söt, kommer bli jättebra på alla utflykter, både med kaffe & varm choklad i:)




Älskar det fina motivet på den.
Green Gate´s nyhetsmagasin ska jag njuta av i soffan ikväll:) Med risk för att "vill ha" begäret blir för stort:))))


 På turen till Örebro med sonen idag blev även en snabbvisit på det stora varuhuset. Det går ju liksom inte att låta bli:) Lite smått & gott blev det därifrån.

Ha det gott alla fina!

Kram C

4 kommentarer:

  1. Greengate är verkligen beroendeframkallande:) De har så mycket fint!

    Din termos är så söt, kan tänka mig att det blir många utflykter framöver;)

    Ha det gott!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  2. Jag akn bara hålla med Sofi, beroendeframkallande var ordet!!! Äääääälskar Green Gate, tror jag ska kika in på deras höstkollektion lite;) Termosen är helt underbar!
    Och nu hittade jag ju till din sida igen:))
    Natti natt!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Godmorgon, vilken lite läcker termos... och vilka snygga tofflor du visa i tidigare inlägg...Ska ärligt säga att jag inte helt förlikat mej med de, men nu när jag såg dina, så riktigt snygga:)
    Ha en bra fredag
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Tack så mycket för dina fina ord, va glad jag blir att du gillar min blogg!

    Vilken söt termos du har köpt!

    Ha en fin helg!

    Kram Sara

    SvaraRadera