lördag 4 augusti 2012

Smått & gott

En korg med diverse smått & gott står här hemma & väntar på att få piffas med:)
Har handlat lite här & där men inte haft tid att fixa. Men måndag & tisdag är fröken ledig & då ska det fixas  både högt & lågt här hemma!




Det här stod & väntade på mig i torsdags kväll när jag kom hem från jobbet:)





Min underbara Herr C vet vad jag blir glad av:)



En liten present från lilla mamma, hon har så rätt så. Lr vad säger ni, är det likadant för er?

Ha en fin kväll!

Kram C

3 kommentarer:

  1. Ja det är precis så...inget att ha;-)
    Kul att du gilla min dörrmatta, och visst är sköldpaddan söt...klurig att göra, svårt att på de små benen hela! Kul att titta in till dej...
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. jo, det värmde=) vilken trevlig överaskning som du fick=)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Hittade till din fina blogg via söta Sofi, som har Sofis husdrömmar. Ni känner kanske tom varandra då ni båda bor i Örebro? Ja, nu är ju Örebro en ganska stor stad men iaf;)
    Vilka fina saker du hittat, undrar vad du ska hitta på med dem:)
    Ha en skön ledig måndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera